piątek, 23 października 2015

Pierwszy post!

Hej wszystkim którzy jakimś cudem zabłądzili i trafili na tego bloga!

Jestem Agata, mam 18 lat i studiuję filologię angielską. Stąd też również nawiązanie w nazwie, a dlaczego to za chwilę.

Zacznę od tego, że już od bardzo dawna myślałam nad tym żeby założyć książkowego bloga. Dlaczego? Bo książki to moja pasja. Gdybym mogła tylko bym czytała. Chciałabym też zachęcić innych do czytania książek :)
Na tym blogu pojawiać się będą między innymi recenzje przeczytanych przeze mnie książek oraz opisy tych które zamierzam przeczytać, lub na premierę których czekam. Nie będzie idealnie. Nigdy nie jest.
Nie tylko czytam, ale również piszę. Może kiedyś wydam własną książkę? Zdecydowanie nie jestem typowym czytelnikiem, ponieważ moja lista z dnia na dzień się powiększa. Ile? W wakacje czytam przynajmniej jedną książkę na dwa dni. Teraz liczba pomniejszyła się do 3 książek w tygodniu (no w końcu studiuje nie???)
Nawiązanie do filologii nie jest bezpodstawne, gdyż czytam również książki w języku angielskim, i również takie książki chciałabym recenzować (a może komuś z Was się spodoba, tytuł zapadnie Wam w głowę a niedługo później będzie polska premiera?)

Nie przedłużając. Książki to moje życie i właśnie to będę chciała tu pokazać :)

Agata x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz